Ahum - Reisverslag uit Bombay, India van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu Ahum - Reisverslag uit Bombay, India van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu

Ahum

Door: Sieghart

Blijf op de hoogte en volg Sieghart

14 Juli 2008 | India, Bombay

Jawel beste lezers,
Het gaat hier gewoon als een sneltrein!
Zojuist aangekomen in Mumbai en ik wilde ff snel een eerste reactie plaatsen, maar woorden vinden voor deze stad gaat gewoon niet...

Op de luchthaven samen met een Spaans koppel een taxi gedeeld en na 2 min India traffic al serieus voor mn leven gevreesd. Echt niet normaal hoe ze hier rijden.
Op een snelweg met drie rijstroken rijden ze 6 breed, met daartussen ook nog fietsers, voetgangers en niet te vergeten: koeien!
menig maal bijna verongelukt en getuige geweest van een groot accident waar we juist geen deel van uitmaakten!
Ingecheckt in het meest shabby hotelletje met een kamertje van 2op 1.2m..
Ik word hier op straat natuurlijk constant aangesproken om vanalles te kopen, maar gek genoeg zitten daar ook heel veel kerels tussen die vragen:
You look good my friend! I need white people to star in bollywood movie.. Do you wanna play an extra?
:-)
na dit 7 keer afgewezen te hebben wegens heel loesj klinkend, komt er toch een zekere nieuwsgierigheid naar boven, dus misschien ga ik er wel een keer op in ook...

soit, lots to see lots to do, gotta run!

liefs
je Sieghart

• 14 Juli 2008 - 10:52

Alex:

Hi,
    Enjoy everything there and I hope to see you in a Bollywood movie hihi. Take care but don't run, India is a place to take your time!