Natural Born Passenger - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu Natural Born Passenger - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu

Natural Born Passenger

Door: Sieghart

Blijf op de hoogte en volg Sieghart

27 April 2007 | Australië, Sydney

jaja,

Knap twee weken na vertrek uit Perth ben ik nu reeds 4 dagen aangekomen in Broome.
Wat een dorpje!
Midden in de tropen, super relaxte atmosfeer, kei en kei heet, palmbomen overal, zalig (en beroemd) Cable Beach.
Kortom; weer een gelukkig manneke hier!
De laatste lift was me er eentje!
Midden in de nacht naar Broome sjezen met een Australier die al 1500km en twee dagen geen slaap erop had zitten, 1 bierflesje tussen de benen, 1 in de hand. Ini die zelfde hand ook nog een gsm, de andere hand een sigaret en de knie aan het stuur!
Heerlijk veilig voelen dus.

Astrid is vertrokken naar Darwin gisteren, dus ik ben hier op m'n eentje nu!
volgende missie:
ff kei hard fakken, zodat ik jullie, ja jullie beste vrienden, allemaal zo snel mogelijk terug kan zien!
gesponserde vliegtickets altijd welkom.

tot over een paar weekjes!

kus

• 27 April 2007 - 14:09

Uw Minnares:

Sorry maar k heb geen sponsering gevonden voor uw trip terug naar huis, mijn ma haar air-miles zijn net opgebruikt door mij... Dus k vrees dat je idd nog ff verdomd hard gaat mogen werken want anders geraak je mss niet terug. En da zou echt wel zonde zijn!
    Alé, k ga hier weer in de hangmat liggen, k zal je mentaal steunen bij het harde werk.
    Dikke kus en tot gauw!

• 29 April 2007 - 01:40

Astrid:

Met een beetje op internet zitten vind je natuurlijk nooit werk he! Kom an zeg!!
    Mr. Belgie kei veel suc6 met dat werk zoeken, en anders maar gewoon naar Darwin liften want hier stikt t vant werk. Baal dr nog steeds van dat ik donderdag ben gevlogen ipv vandaag... maar ach doe je nu nix meer aan. Vanavond naar Thailand, toch wel heel erg veel zin in. Von t kei gezellig, en ik zie u in Breda op de fiets... Met bakken met foto's en goede zin voor een pilsje of 10! Mocht je nog voor eind mei in Thailand aan komen dan hoor ik dat graag!
    Kus!!

• 29 April 2007 - 18:19

Lfcmichielsen:

Knap moet natuurlijk 'krap' zijn.
    uw meester lfc