Helsinki : CHECK! - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu Helsinki : CHECK! - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu

Helsinki : CHECK!

Door: Sieghart

Blijf op de hoogte en volg Sieghart

13 Juli 2008 | Finland, Helsinki

Jawel folks!
De handen kriebelden al een beetje en als er dan ook nog eens gratis internet gevonden wordt, is het hek helemaal van de dam!
Na ruim een jaar vervolg ik mijn verhaaltjes hier (of toch voor even)
Vanmorgen met de eerste trein naar Schiphol en na een gesmeerde rit de vlieger op naar Helsinki.
Leuke reis in het gezelschap van een bejaard Australisch echtpaar en veel beenruimte toch maar ff de bus naar het centrum van Helsinki, daar ik anders 5u uit m'n neus moest eten op het vliegveld.
Het is hier superlekker weer, de eerste indruk is een goeie. Leuke stad die veel wegheeft van Stockholm, inclusief metal-boys en Scandi-girls. :-)
Wel raar (en onhandig) dat elke deur hier naar buiten opendraait, zelfs de automatische...

Seffes op naar Mumbai, i'll keep you posted!

• 13 Juli 2008 - 17:18

Natje:

Zie maar da ge de deur ni tegen uwe smoel krijgt, slimmeke:)

Miss you, dikke bees, hahaha