Dat was het dan! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu Dat was het dan! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu

Dat was het dan!

Door: Sieghart

Blijf op de hoogte en volg Sieghart

26 Mei 2007 | Singapore, Singapore

Even snel een klein berichtje om te zeggen dat ik op m'n eerste tussenstop ben aangekomen, SINGAPORE!
hie rben ik een paar uurtjes voordat ik doorvlieg naar Bangkok. de vlucht is goed verlopen, heb er helemaal niks van gemerkt, heel de vlucht geslapen:heerlijk!
de mensen hier in singapore zijn echt ALLEMAAL super vriendelijk, niet normaal!
tot snel!
uw sieghart

  • 27 Mei 2007 - 19:50

    Hanne:

    Enjoy Thailand, it's great!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn eerste reis

Sieg op den buiten

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2008

Het leven zoals het is: Bollywood

14 Juli 2008

Ahum

13 Juli 2008

Helsinki : CHECK!

06 Juni 2007

Sand In My Shoes

01 Juni 2007

Und jetzt sind wir wieder da!
Sieghart

Sieg op den buiten

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 54526

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2010 - 31 Maart 2014

Shanghai

01 December 2005 - 31 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: