1018 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu 1018 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu

1018

Door: Sieghart

Blijf op de hoogte en volg Sieghart

29 Mei 2007 | Thailand, Bangkok

1018 fotos op

om de 1000-grens te vieren heb ik besloten naar huis te komen.

veel nieuwe fotos van uw vriend olifanten rijdend en tijger aaiend.
of was het tijgers rijden, en olifanten aaien?
enfin enjoy, en BANGKOK IS ZOT!
tot over een dikke vette week!

x
sieghart

• 29 Mei 2007 - 21:16

Holland!:

Sieg! Zit net je foto's te bekijken, ZIET ER (wederom)GOED UIT! Kzit nu in Qatar, raaaar land! Alles is zandkleurig maar dan ook echt alles! Vrouwen zitten helemaal ingepakt en mannen lopen in witte gewaden! Toen ik vrolijk door de stad aant huppelen was stopte dus ook elke auto om even te kijken (als je dacht dat thailand erg was...) En na een stuk of 20 lift offers ben ik toch in een auto gesprongen. Wel even 5x over nagedacht, maar ik leef nog! Die kerel heeft een dag gehad om nooit meer te vergeten (dr zat een europese in zn auto) En ik een gratis tour! PRIMA!! Nu op naar t vliegtuig... Londen here i come! Wel een beetje raar.
    Belgske vond stik gezellig met u! Tot in breda... of antwerpen. Kus as