Dat heet dan gelukkig zijn - Reisverslag uit Kalbarri, Australië van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu Dat heet dan gelukkig zijn - Reisverslag uit Kalbarri, Australië van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu

Dat heet dan gelukkig zijn

Door: Sieghart

Blijf op de hoogte en volg Sieghart

13 April 2007 | Australië, Kalbarri

Haidelihow,

het is alweer schandelijk lang geleden dat er nog eens wat nieuws van mijnentwegen is gekomen..
De reden hiervoor is dat er eigenlijk geen ruk te melden viel.
Na mijn schapen avontuur heb ik een dikke week rondgehangen in Margaret River, home of some of Australia's best wines. Dat was heel gezellig.
Daarna ben ik terug naar Perth getrokken, alwaar ik ook weer wat hostel fun heb mogen mee maken.
Hierna ben ik op een boerderij gaan werken voor een 3.5week.
Mijn taak daar was zakken vullen met hooi en die vervolgens dichtnaaien en ergens wegstapelen.
erg eentonig werk. gelukkig was er wel wat meer leven in de brouwerij waar ik verbleef.
Ik woonde daar samen met Artur (mijn werkmakker) hij is duitser maar geboren in kazakstan, dus aan borat-moppen geen gebrek.
Verder woonde er Chris en Kelly, een Engels koppel, Ian een Apeldoornse gabber, dumb and dumber, twee onuitstaanbare meisjes van schotland en zweden.
dan ook nog Jördis en Judith, die woonden in een caravan naast het huis.
Onnodig te vermelden dat zij uiteraard duits waren.
Na het werk ben ik met Artur en zijn 4x4 een weekend op avontuur gegaan naar Lancelin and Wedge Island, off roaden, beach cruisen, vissen, slapen op het strand, ...
Zeer goed.
Dan ben ik opeens op het idee gekomen te gaan liften naar boven, en daar ben ik dan gisteren ook mee begonnen.
Eerst was ik wat nerveus of het allemaal wel ging lukken, maar daar heeft mijn derde auto wel even verandering in gebracht.
juist 50km van perth gelift, werd ik opgepikt door een Australisch-Nederlands koppel (Reef en Lisanne)
Zij leken mij op het eerste zicht wel een tof stel, maar op het tweede zicht bleek dat het allebei verschrikkelijk toffe mensen waren!
zij hebben mij helemaal tot Geraldton gebracht, wat zo'n 500km van perth is.
Daar verbleven we zelfs in het zelfde hostel. in de zelfde kamer.
de volgende dag hebben ze mij nog meegenomen tot aan de afslag waar ik dan heel snle een andere lift gevonden heb tot in Kalbarri. Dat is een klein plaatsje wat heel toeristisch maar wel heel mooi is. Hier is ook een prachtig nationaal park!

soit, to zover nieuwe info.
voor de rest, nog een dikke vette maand en ik ben weer de uwe.
enkel insiders zullen een exacte datum te horen krijgen (binnen een paar weekjes)
en oh ja, denk aan mij wanneer ik aan het liften ben!
Wat er zoal kan misgaan? Ga eens naar de videotheek en huur Wolfcreek en u zal het geweten hebben.

Adios
de Mikke

  • 13 April 2007 - 11:23

    Uw Minnares:

    Dank je wel voor de film-tip! Nu kan k helemaal niet meer slapen, overdag studeren en s nachts aan u denken zodat je nix overkomt, zeer vermoeiend! Maar ja, alles voor jou hé.
    Geniet er ginder nog van, hier is t ni zo spannend allemaal, maar t is wel mooi weer dus da s al een beetje positief.
    Alé, dikke kus en tot over een maandje of 2.
    P.S.: Laat je Christina en Frank ook even iets weten als je er niet zou langsgaan? Dan weten ze of ze de gastenkamer moeten opruimen of niet...
    x

  • 19 April 2007 - 17:51

    Ireland Boys:

    Jaja liften...Geloof er niks van, al die uren wachten op u omda ge geen lift krijgt! Misschien had die hanekam er toch iets mee te maken... Tot snel! Het begint tijd te worden

  • 19 April 2007 - 18:06

    Jonas:

    seg, ik mis u!
    Heb u al een heel (veel te veel) aantal keer gebeld, maar krijg u niet aan de lijn. Laat iets van je horen!!
    Ps.: Ik heb Wolf Creek gezien. Laat Aub iets van u horen:-/
    Pps.: u moeder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Kalbarri

Mijn eerste reis

Sieg op den buiten

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2008

Het leven zoals het is: Bollywood

14 Juli 2008

Ahum

13 Juli 2008

Helsinki : CHECK!

06 Juni 2007

Sand In My Shoes

01 Juni 2007

Und jetzt sind wir wieder da!
Sieghart

Sieg op den buiten

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 54521

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2010 - 31 Maart 2014

Shanghai

01 December 2005 - 31 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: