sieghart.hoezithet.nu - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu sieghart.hoezithet.nu - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu

sieghart.hoezithet.nu

Door: Sieghart

Blijf op de hoogte en volg Sieghart

25 Mei 2007 | Australië, Sydney

jaja het is bijna zover!
het werk is over, het afscheid daar wel wat harder dan gedacht, echt veel leuke mensen.
dan de bus op naar darwin, 20uur!!!!
hier aangekomen in het midden van de nacht, nu nog 1 dag hier en dan vanacht om 3lokale tijd op naar Bangkok!

het is mooi geweest, heb niet veel zin om veel te typen hier, het is allemaal wat veel voor sentimentele sieg.

in bangkok ga ik Astrid (http://astridneefs.waarbenjij.nu) terug zien en dan op naar Berlijn!
Terugkomst is belgie? ergens begin juni als het kwik boven een door mij vastgelegde temparatuur stijgt.
hou u maar vast hier komt ie dan!

tot heel snel.
en maak het mij makkelijk en stel astublieft niet de vraag: "En hoe was het?"
want dan krijg je garantie het antwoord:
"oh, het was groen met gouden strepen"

hehe ik zie jullie allemaal graag hoor!

knuffel
sieg
last pics on http://sieghart.boomknuffelaar.nl/

• 25 Mei 2007 - 09:32

Uw Minnares:

Joepie! Je komt terug! k Ben blij dat je uw centjes bij elkaar hebt kunnen schrapen! Veel plezier in Bangkok en k zie je wanneer k je zie eh... Ma da zal wel binnenkort zijn.
    Nog n laatste keer n dikke trans-oceanische kus!!!
    XxX

• 25 Mei 2007 - 16:37

Vinnige Vinnie:

Maar jongen toch,zo kennen we de Sieg toch, altijd sentimenteel, volgt zijn hart altijd en overal! Ik zien er extreem hard naar uit om je te vragen hoe het was? haha Vele Groetjes van de Vinnige Vinnie