Ningaloo Reef This! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu Ningaloo Reef This! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu

Ningaloo Reef This!

Door: Sieghart

Blijf op de hoogte en volg Sieghart

21 April 2007 | Australië, Sydney

hoi hoi hoi!

na het vorige bericht ben ik in Kalbarri nog met een vriendelijke (en mooie) moeder van twee kleintjes naar het Nationaal Park gelift en daar rondgewandeld.
Daarna ben ik verder gelift en met twee meisjes die ik eerder al tegengekomen was in Margaret River tot Coral Bay gereden.
Dat was wel goed voor de lift maar die meisjes, pff.. Een frans en een franssprekend zwitsers geval. Niet tof, maar wel aangekomen waar ik wilde zijn.
Daar ingecheckt in de jeugdherberg, en wie kom ik daar tegen? Reef en Lisanne! (zie vorig bericht)
Buiten die twee blijk ik iedereen die ik in Perth leerde kennen hier terug te zien..
Een daarvan is Astrid, Bredase en 'leuke meid'
Na twee dagen proberen over te schakelen naar Nederlands praten is het me min of meer gelukt, met als gevolg dat ik nu opeens een klein Hollands-van-onder-de-rivier-accent begin te krijgen.
Ook niet de bedoeling natuurlijk!
Of wel?
(zie mijn roots)
Met Astrid en Robbert (een duitser waarmee Astrid reisde) hebben we dan een dag of 4 rondgehangen in Coral Bay.
Coral Bay is een kleine plek (nog niet eens een dorp) waar het Ningaloo reef begint. De oostkust tegenhanger van het Great Barrier Reef en 's werelds grootste westkust reef. Daarboven op komt nog dat het supermakkelijk te bekijken valt, daar het vlak aan het strand begint.
dus het gevolg daarvan:
4 dagen snorkelen en een super contente Sieghart!
Hierna terug aan het liften geslagen, deze keer in het gezelschap van Astrid.
Dat was misschien niet zo'n verschrikkelijk goed idee omdat twee backpackers met twee backpacks nogal wat meer plaats nodig hebben dan eentje.
Gevolg daarvan:
stuck in the *sshole of nowhere en moeten overnachten in een roadhouse.
Dan vandaag meer geluk en direct met 1 lift (in notabene 4uur) 500kays omhoog!
Morgen gaat het dan verder naar Broome (hopelijk natuurlijk!)

Verder nog stom geweest en mijn oplader van mijn gsm vergeten (ja mama, VERGETEN!) in Coral Bay, dus geen gsm meer na morgen.
Foto's staan op www.sieghart.boomknuffelaar.nl
werkt nu even niet, dus mooie onderwaterfotos staan voor de verandering op deze site!
ja, wordt maar jaloers!

kussen en een knuffel,

Uw k'poentje

  • 21 April 2007 - 20:21

    Moeder (de Echte):

    Lader vergeten, zoontje? foeifoei!
    Is dat het eerste dat je vergeten bent in Australië tot hiertoe? Dan heb je toch al heel wat bijgeleerd, hè.
    En over dat Noord-Brabants accent hoef je je niet te schamen, hoor. ;-)

    Ziezo, nu heb ik toch één keer een openbare reactie geplaatst op het wereldwijde web.
    Verdere verhalen komen in een 'echte' mail.
    Ik kijk uit naar verder nieuws van jou.

    Knuffel,
    moeder

    P.S. Wie heeft trouwens die mooie onderwaterfoto's gemaakt?



  • 21 April 2007 - 20:23

    Moeder (de Echte):

    Lader vergeten, zoontje? foeifoei!
    Is dat het eerste dat je vergeten bent in Australië tot hiertoe? Dan heb je toch al heel wat bijgeleerd, hè.
    En over dat Noord-Brabants accent hoef je je niet te schamen, hoor. ;-)

    Ziezo, nu heb ik toch één keer een openbare reactie geplaatst op het wereldwijde web.
    Verdere verhalen komen in een 'echte' mail.
    Ik kijk uit naar verder nieuws van jou.

    Knuffel,
    moeder

    P.S. Wie heeft trouwens die mooie onderwaterfoto's gemaakt?



  • 21 April 2007 - 20:25

    Brighid:

    Haha, ons mama heeft ook eens iets op het wereldwijde web gezet! ze was zo enthousiast dat ze het ineens 2 keer deed.;-)
    Mooie foto's by the way!

    Dikke knuffel van je kleine zusje.

  • 22 April 2007 - 18:49

    Valérie:

    Hey Sieg, alé, de mama ook op het wereldwijde web! Hier de groetjes via het web aan Erna van Valérie!
    Wat ik even wilde zeggen, heel mooie onderwater pics!! Echt prachtig!
    Geniet nog van de komende dagen, of zijn het weken? maanden? Soit,je bent nog daar dus enjoy!! Dit is echt wel een trip die je van je leven niet meer zal vergeten!!

    Liefs uit het zonnige Lier x

  • 26 April 2007 - 12:05

    Hanne:

    Check ur mail!
    Tot gauw!
    XX

  • 26 April 2007 - 20:30

    De Tantes:

    Wij kunnen alleen maar in herhaling vallen nl.prachtige foto's! We zullen blij zijn om jou eens in het écht terug te zien. Maar zul je hier nog kunnen wennen? Laat staan tot bij ons te geraken. Ondertussen hebben we hier temperaturen die wat aan Australië doen denken. Door jou op het web te volgen hebben we veel zin om terug naar Australië te gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Sieg op den buiten

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2008

Het leven zoals het is: Bollywood

14 Juli 2008

Ahum

13 Juli 2008

Helsinki : CHECK!

06 Juni 2007

Sand In My Shoes

01 Juni 2007

Und jetzt sind wir wieder da!
Sieghart

Sieg op den buiten

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 54525

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2010 - 31 Maart 2014

Shanghai

01 December 2005 - 31 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: