This is My Last Resort - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu This is My Last Resort - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu

This is My Last Resort

Door: Sieghart

Blijf op de hoogte en volg Sieghart

02 Mei 2007 | Australië, Sydney

dag.

korte mededelingen:

splinternieuwe fotos!

werk nu heel symbolisch als bomenomzager.
(remember mijn 1ste job in Oz was bomen planten, mijn laatste is dus bomen omzagen)

het hostel waar ik verbleef "The Last Resort" is door mij officeel tot 'slechtste, ongezelligste en meest opgefokte hostel in Australia" bekroond.
ben daar dan ook gevlucht naar een camping.
Na aankomst daar gemerkt dat ik HELEMAAL omsingelt ben door Duitsers.
van wallen en sloten gesproken.
mijn enige vriend is een nederlandse limburger...
HOEZEE HOEZEE

en zandvliegen zijn officieel bekroond tot "kleinste, maar irritantste schepsels in de wereld"

zo, dat was mijn (heel negatief) bericht.
Is het duidelijk dat ik naar huis wil, maar ni kan?
groet
s.

• 02 Mei 2007 - 09:09

Lisanne:

Lieve Sieg!!! Tjeee dat klinkt inderdaad erg negatief!! Probeer er toch maar van te genieten hoor ik ben dus na coral bay naar huis gevlogen en Reef zit nog steeds in Perth wat klote is we missen elkaar enorm (maar dat hoef ik jou niet uit te leggen). Het raar weer in NL te zijn ik weet nog niet zo goed wat ik met mezelf aan moet eerlijk gezegd!! Reef heeft een ja gekregen voor zijn citizenship en kan 15 mei naar NL vliegen (hij krijgt die ochtend zijn paspoort bizar!). We komen asap naar Antwerpen om je op te zoeken ok!! Hou je taai en probeer er het beste van te maken!! Dikke kus lis

• 02 Mei 2007 - 09:12

Lisanne:

p.s. ik lees net de rest van je berichten en fijn dat je ons zulke toffe mensen vond wij vonden het ook fantastisch met jou! Tot snel!! xx

• 02 Mei 2007 - 09:15

Lisanne:

p.s. 2 sorry hoor ik zie de foto's en heb nu pas door dat je met die astrid bent gaan liften gaaaaf zeg! Ik vond het accent echt zooooo grappig haha! Nou goed nu hou ik op met berichten schrijven doeg xx

• 02 Mei 2007 - 11:39

Astrid:

Kom aan zeg!! Nog een paar weekjes op de tanden bijten... paar daagjes thailand en door naar huis!! Thailand is zoooooooooooooo goedkoop nietnormaal meer! Ik hou van dit land
    Mail u morgen over t full moon feest... PRACHTIG PRACHTIG PRACHTIG!
    Kus!!

• 02 Mei 2007 - 11:40

Astrid:

mijn accent is gewoon kei mooi hoor :) Nu ook int nederlands :D

• 02 Mei 2007 - 15:49

Hans:

Achter de schaduw van jou wanhoop... Sterkte makker.

• 03 Mei 2007 - 19:56

Uw Minnares:

Lieveling, k heb geprobeerd om als striptiseuse geld voor je in te zamelen maar tot mijn grots spijt is er weinig interesse van klanten om te betalen... Je vrouw en ik kunnen mss de kinderen de straat op sturen om te bedelen. Zodra we je financieel gelukkig kunnen maken brengen we je op de hoogte! Heel veel plezier met bomen hakken, reageer je er maar goed op af!
    Dikke kus en tot gauw!!!

• 04 Mei 2007 - 02:32

De Echte Hans:

Ik heb toen wel een gedicht voor hem geschreven. En ik heb geprobeerd om een zo eerlijk mogelijk gedicht te maken, een gedicht dat dieper gaat dan de lach, en misschien wel dieper dan de traan.

Langs de schaduw van jouw wanhoop
    Overwoekerd het besluit
    Door de storm, nog niet bedwongen
    Slechts de tranen op de ruit
    Geeft de leugen je geen vleugels
    Raakt de waarheid in de war
    Dan zijn de keizers slechts nog helpers
    En huilt de oude nar

Maar he, vond je het een mooi gedicht? Hallo?!, Vond je het een mooi gedicht? Vond je het mooi? Vond je het mooi? Ha! Fijn! Want het is een kwetsbaar moment!