ping pong? come insiiide! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu ping pong? come insiiide! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu

ping pong? come insiiide!

Door: Sieghart

Blijf op de hoogte en volg Sieghart

29 Mei 2007 | Thailand, Bangkok

hello dan!
Aangekomen in Bangkok een twee dagen geleden! Gekke gekke gekke stad, thats all I can say!
Veel fotos gemaakt die voor mij zullen spreken, ik zet ze later vandaag op http://www.sieghart.boomknuffelaar.nl
momenteel verblijf ik in een hok met een waaier (het is daar ongeveer 40graden) en betaal een 2.5eur per nacht. Het raam bestaat uit gaas en de muren uit af en toe wel eens een plank tussen de spleten in.
Heel gezellig!
enfin, ik ga tijgers aaien en olifanten rijden, tot later!
uw vriend
sieghart

  • 29 Mei 2007 - 13:29

    Hanne:

    Hey Sieg, ga zeker naar Koh Samui en Koh PhiPhi, als je de kans hebt! Backpackers Paradise! Enjoy!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Sieg op den buiten

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2008

Het leven zoals het is: Bollywood

14 Juli 2008

Ahum

13 Juli 2008

Helsinki : CHECK!

06 Juni 2007

Sand In My Shoes

01 Juni 2007

Und jetzt sind wir wieder da!
Sieghart

Sieg op den buiten

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 54523

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2010 - 31 Maart 2014

Shanghai

01 December 2005 - 31 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: