Another Year Passed By.... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu Another Year Passed By.... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu

Another Year Passed By....

Door: Sieghart

Blijf op de hoogte en volg Sieghart

05 December 2006 | Australië, Sydney

Beste trouwste lezers,

De mogelijkheid bestaat dat enkelen onder u zich stilletjes afvragen: "Maar hoe? Het is toch alweer een jaar geleden dat hij vertrokken is, en waarom staat hij hier dan nog niet terug?"
Tijd dus om het nieuws dan ook maar eens op mijn site te verkondigen: Ik heb het hier goed, en kom nog niet terug.
Voila, kort en krachtig!
Ik ben van plan nog eens een helf jaartje te blijven. Later meer daarover.
Nu Melbourne. Na een maand kan ik echt beslissen dat het een hele levendige, kleurrijke en gezellige stad is. Aanrader!
Ik werk momenteel als tentenbouwer en in het weekend was ik af in een Grieks restaurant.
Het goede daarvan is dat ik na het werk overstelpt wordt met lekker Grieks eten en Stellakes...
Ik blijf hier nog een drie weken en reis voor Kerstmis en Nieuwjaar af naar Sydney (weeral)
De rede hiervoor is natuurlijk J to tha ownas (respect beer)
En ook veel andere mensen die ik hier heb leren kennen gaan Kerst vieren in Sydney. Wordt dus een leuke reunie oudejaar.
Voila, hier gaan jullie het alweer mee moeten doen, niemand leest dit anyway, ik blijk al vergeten te zijn daar ;-)
(danku trouwe lezertjes, ik weet dat ik op jullie kan blijven rekenen!)

nieuwe fotos (van oa een nieuwe vlam) te bewonderen op
http://www.sieghart.boomknuffelaar.nl

Mocht ik jullie niet meer zien alvast een gezegende Kersttijd en een voorspoedig Nieuw Jaar toegewenst. En een goede gezondheid!

Vele knuffels
uw Nomaad
Sieghaart

  • 05 December 2006 - 12:27

    Uw Minnarers:

    Mocht je idd geen tijd vinden voor Kert en Nieuw voor uw geliefden hier in België dan wens ik je ook een sublieme kerstperiode! Have a fantastic time in Sydney!!!

  • 07 December 2006 - 07:58

    Kalimero:

    Zij zijn groot en ik ben klein het is niet eerlijk!
    Geef verdomme mijn schelp terug!

  • 07 December 2006 - 10:22

    Uw Piemel:

    seg, !t is efkes wellekes geweest e
    ik heb ook ontspanning nodig hoor!

  • 08 December 2006 - 18:33

    Gwyn Van Accent:

    Ik kan uw haar toch beter doen hoor! remember?!
    xxx

  • 15 December 2006 - 13:45

    Hanne:

    Say yes to krullen!

  • 22 December 2006 - 18:01

    De Flickrtantes:

    Dit is onze kerstkaart. We wensen jou het allerbeste voor 2007. Maar aangezien je in Australië blijft kan dit geen probleem zijn.

  • 04 Januari 2007 - 17:18

    Uw Broer:

    Ik ben homo...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Sieg op den buiten

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2008

Het leven zoals het is: Bollywood

14 Juli 2008

Ahum

13 Juli 2008

Helsinki : CHECK!

06 Juni 2007

Sand In My Shoes

01 Juni 2007

Und jetzt sind wir wieder da!
Sieghart

Sieg op den buiten

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 54530

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2010 - 31 Maart 2014

Shanghai

01 December 2005 - 31 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: