Surfin' WA - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu Surfin' WA - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sieghart Michielsen - WaarBenJij.nu

Surfin' WA

Door: Sieghart

Blijf op de hoogte en volg Sieghart

06 Januari 2007 | Australië, Sydney

Beste lezers,

Na het aantrekkelijke Melbourne achter mij te hebben gelaten (een beetje pijn in het sieg-hart) ben ik terug naar Syndey gevlogen alwaar ik Kerst en Nieuwjaar gevierd heb met mijn maten.
Kerstmis is een beetje figuurlijk in het water gevallen, Nieuwjaar deed dat toch wel even letterlijk zeg! Maar wij hadden tenminste nog wel vuurwerk!
Daarna zijn we naar een huisfeestje geweest en veel plezier gehad tot in de vroege uurtjes...
Voor fotos op mijn site nog ff wachten, een goede voorsmaak op

Op 3 januari ben ik dan plotsklaps vertrokken met een lift richting Perth, WestCoast.
Dit samen met Helena, mijn duitste schone.
Maar natuurlijk niet vertrokken zonder een waardig (of beter gezegd harig) afscheid van mijn twee zielsverwanten J-Freshh en J-Ni-zo-Freshh! Bedankt jongens!

Sydney - Perth is precies 4000km, en dat hebben we gedaan in 3 dagen...
Wat een rit...
Onderweg de beroemde Nullarbor Plain gekruisd, da weg van honderden km's zonder bomen of iets anders. Daarna de 90 Mile Straight, dat is 146km zonder dat er nog maar 1 kronkel in de weg zit...
Met cruise control op blijft er dan nog maar weinig autorijden over, buiten uit het raampje kijken of er geen kangaroo voor de auto springt!

Gisteren dan aangekomen en direct een heel aangenaam gevoel bij de stad gekregen!
(buiten het feit dat we wel wat in een verkeerde wijk zijn terechtgekomen na zoeken naar eten en half aangerand werden door een bedrugste Aboriginal...)

Maar soit, ik ga jullie laten, veel te veel te ontdekken hier!

Een goed nieuwjaar aan alle mensen van goede wil!